Rabatt

Jag fyller snart 27, en helt otroligt ointressant ålder. Herregud, när blev jag egentligen mer än 22? Hur gick det till? Och nu är jag snart trettio... Usch, nu halkar jag in på lite dödsångest här.

Men iallafall, jag skulle komma till att jag varje år får födelsedagsrabatt på Guldfynd och Hallbergs, 30 %. Det kan bli ganska bra rabatter på det! Använde det själv till min vigselring(ar...) och det blev några tusenlappar sparade där! Och om det nu är någon jag känner som vill passa på att köpa ett smycke eller tre så säg till, jag kommer inte att använda dom. Har köpstopp på sånt i tio år bestämde D när vi köpte ringarna.
Haha, närå.
Jag har redan börjat bearbeta honom gällande en lämplig 2-år-som-gifta-present. Denna skulle passa bra till dom andra två:





Kommentarer
Postat av: Linda

Du kan ju pika Jonas....Jag har ju bara 1 ring.... ;)

2011-02-10 @ 07:53:26
Postat av: Sandra

Haha bra idé! Ska göra det, men han får göra det innan mars då :)

2011-02-10 @ 08:13:20
URL: http://halvgrek.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fiiiiin ring!! I like :)

2011-02-11 @ 19:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0