Nu är vi lite friskare. Bara E kvar, som verkar bli värre... Jaja. Det blir nog bätre till våren.

Idag var jag och lilltjejen hos kusin C och hennes lille knodd, som hunnit bli fyra månader. Världens coolaste röda hår! Grymt. Haft en härlig eftermiddag och kväll med the kids, fram till läggdags ungefär... Att det ska vara så svårt att sova!? Blir galen för mindre. Hoppas att det är ännu en "period". Som man säger om allt.

Imorgon ska jag till bästa Anna, spana in kontoret lite mer nogrannt och prata pulver. Undrar om jag får väga mig på grymmevågen igen? En sån som scannar av kroppen och kommer med ALLA resultat. När jag var gravid med E hade jag ca noll bukfett... så jag vet inte om man riktigt kan lita på den ;)
Närå.

Är sjukt shoppingsugen just nu! Saker till barnen, saker till mig själv, inredningsprylar... So much shopping, so little time! Eller det kanske var räkningshögen på över trettiotusen som sätter käppar i hjulet?
Minns inte riktigt.

Men bikinisar, DET behöver jag. Faktiskt.
Var köper man snygga bikinis(ar?)?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det fixar vi på Kreta!! Eller? Kanske inte, nog skönt å rodda med det hemma ;) ses till helgen kramar

2011-02-03 @ 08:03:36
Postat av: Anonym

Åhlens hade många på rean iallafall.. Får skybda dit och se efter!

Ska du till Kreta!? Vad kul!!

2011-02-03 @ 08:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0