Scahairy

Har lyckats förstöra mitt hår. Var blond, gjorde mörkt (alldeles för mörkt) och trodde sedan dumt nog att det inte skulle vara så svårt att göra lite "blonda slingor" själv hemma. Jag tror inte D har skrattat så mycket på... länge, iallafall.
Jag var helt orange i håret. Eller, hade jag varit orange i HELA håret hade det inte varit sååå farligt, men nu var det mestadels orange, förutom lite fläckar här och där som var antingen gula, vita eller mörkröda...

Den paniken när man sköljt ur håret...
Som tur är har jag ingen direkt nära relation med mitt hår och kan stå ut med det mesta, men detta var... Hemskt. Trodde jag skulle skämmas ihjäl när jag kom till frisören ett par dagar senare. Hon var lite road faktiskt.
Så nu kan jag med att visa mig utan mössa igen, även om det inte är bra. Nu är det mest gult, ser väldigt fjortis ut. Så nu är jag på jakt efter silverschampo.
Vad finns det för sidor med hårprodukter? Googlar och googlar men det är svårt att välja :)

Kanske kommer bildbevis på detta senare. När jag kommit över det.



Dessa ska vara bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0