Fooood!

Åh, alla dessa matprogram gör mig så jäkla hungrig! Och så sitter jag och äter choklad istället. Blir så trött på mig själv.
Helt ärligt så är det inte ALLS lika gott som något av det jag verkligen är sugen på. Riktig mat! Kött! Kolhydrater! Till och med sallad!

Men det är inte roligt att laga mat till sig själv. Klart jag måste ändå, men några gourmetmiddagar blir det inte. Speciellt inte när G tar en tugga och sen sticker iväg och vägrar äta mer.
Siktar iallafall på att köra årets första grillning till helgen!
Herregud jag kan inte sluta tänka på mat.


Jobbigt handikappad man känner sig när D tar med sig min mobil till jobbet.. Hmm. Hemtelefonen känns så... ute. Vem kan speciellt många nummer i huvudet? Inte jag iallafall.

Såå. Vad finns det på tv då?


Kommentarer
Postat av: Linda (neighbour to be)

Åh, tur att det inte bara är jag som är hungrig och blir ännu mera hungrig av alla matprogram.

Ser framemot fredag! Kram

2011-01-19 @ 21:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0