Trist!


Äh, jag är så kass på detta. Har liksom inte direkt massa tid att blogga på. Men ändå vill jag ju skriva ner lite vad som händer, så man kan kolla tillbaka lite. Men tråkigt när ingen vill kommentera någon gång ju! Jag vet ju ungefär hur många av er som läser.
Men men, det får väl komma inlägg när det kommer.

Nu har jag gått med i Amies fotbollslag, gaaah! Har tjatat på henne sen E föddes att jag skulle hänga på efter jul, men det var redan många osm ville spela osv, så jag tänkte mest att det inte skulle bli nåt. Men det blev det! Shit, nu måste jag verkligen ut och springa innan matcherna drar igång på allvar om ett par månader! Det finns nog ingen mer otränad än mig just nu. Att vi flyttade till ett hus med trappa var nog viktigt för att mina lårmuskler inte skulle förtvina helt.

Men nu! Jag känner det på mig, 2011 kommer bli ett vältränat år! (If you can dream it, you can be it, eller hur var det?)
Synd bara att den här jäkla chokladen sätter käppar i hjulet för mig. Kan. Inte. Sluta.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi finns här även om vi inte kommenterar så mycket!! :D

2011-01-18 @ 17:14:49
Postat av: Anonym

Haha ok :)

2011-01-19 @ 16:07:58
URL: http://halvgrek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0