Om tio år...

Usch. Jag är så sjukt nervös.
Imorgon ska jag till läkaren.

För er som känner mig är det kanske löjligt. Jag är verkligen hypokondriskt lagd och det är svårt att ta såna här saker på allvar...
Men jag ÄR så nervös att jag... ja jag vet inte.
Inte för att jag kommer veta mer imorgon. Men jag måste bara få höra vad det kan vara annars.
Har bara den meningen i huvudet som jag läste. "Om tio år är det... bla bla."


Hade en härlig lördag! Var hos gamla grannen Jenny och pratade smink, hon ska gifta sig och jag göra makeupen! Det är så roligt! Sedan hängde vi med dom andra grekerna, styrde upp en grym grillmiddag och spelade spel. Eller började iallafall :)

Idag var vi hemma hos en annan föredetta granne, hon bjöd på viltgryta med kantareller. Hello vardagslyx! Kan avslöja att G var inte lika imponerad som jag. (Eller "som mig" - hur säger man?).
Men glassen slängde han i sig.


Nej jag kan inte sluta tänka på allt jobbigt. Lika bra att sova så det blir en ny dag snart.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj då, hoppas att det då gick bra hos läkaren!

/sara

2011-03-24 @ 18:54:24
Postat av: HD

Wooo! Jag har hittat din blogg! Eller Maria visade den =)

Missade helt ditt samtal häromkvällen, jag SKA ringa dig! Sakna sakna sakna. Puss o kram

2011-04-05 @ 22:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0