Sådärja!


Back in business!

Ärligt talat vet jag inte om man ska skratta eller gråta när jag tänker på de senaste veckorna och alla sjukdomar som bara gått runt, runt, runt... Vi har varit hyfsat friska sammanlagt MAX fem dagar sen julafton! Då var det influensa, efter det har vi gått igenom diverse förkylningar, magsjukor ett par vändor, öroninflammation, magsjuka igen, öroninflammation och hål på trumhinnan igen, och senast i raden är E som åkt på RS-viruset.
Och jag kan ju då konstatera att nu kan det bara bli bättre!
Ge mig mer sol så kanske man vågar hoppas att vi någon dag kan hitta på något kul allihopa tillsammans.
Så, blä och bort med den skiten nu.

Med andra ord har det inte hänt supermycket under tiden bloggen inte uppdaterats. Inget värt att komma ihåg iallafall. Tydligen...

Har en jobbig oroskänsla i magen som jag mer än gärna blir av med. Inte roligt att gå runt och oroa sig för saker hela tiden.




Min lilla skrutt har hunnit bli 7,5 månader. Oftast glad men får smått galna hysterianfall på nätterna? Knäppheten kommer från mig, garanterat. Eller så blir hon arg när hon inte får bröstet? Det har hon i så fall fått från sin pappa.


Min stora skrutt... Herregud vad stor han har blivit! Känns som att det inte är långt kvar innan jag blir farmor.
Hej åldersnoja.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ajdå låter inte som ni haft det roligt det senaste!

Hoppas att ni får förbli friska nu då!

2011-03-18 @ 09:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0